Мезонет в бяло, червено и …

Тези снимки са относно статия ‘Интериор с цветове на МАРТЕНИЦА’.

Тези снимки са относно статия ‘Интериор с цветове на МАРТЕНИЦА’.

Други проекти на IQ Design:

Кафене

Детска стая

Контакти на IQ Design.

3 responses to “Мезонет в бяло, червено и …

  1. много е помпозен интериора !!! Удря ме в главата това червено-прекалено тежи !!!

  2. Мен пък ми харесва – много е стилно😉

  3. Cvetigeorg

    дома на всеки един човек отразява вътрешният му мир, и се вижда че собственика на този впечатляваш мезонет е изпълнен с много енергия и желание за нещо смело провокиращо и същевременно успокояващо,човек трябва да бъде смел и комбинативен както в живота така и в подредбата на дома си ,за да върви напред , а и къщата е за това ,човек да се чувства в синхрон с нея ,мноого страсти и размисли поражда този дом,харесва ми така обагрен с червено, според мен е зареден с много стил и енергия.

Вашият коментар

