Арт галерия в Калифорния

В Сан Диего, Калифорния (където е страхотно и незабравимо!), освен музеите, зоологическата градина и великолепните ресторанти, има и много приятни улички за шопинг с бутици и арт галерии. 

Една от брошурите на рецепцията в хотела горещо препоръчваше Bartram Gallery, която явно представяше изложба атрактивни фотографии.

Не ми остана време за нея и се примирих, че не мога да видя всичко за седмица. Точно последния ден сякаш съвсем случайно се озовах пред входа на галерията.

Bartram gallery

Bartram gallery

Домакинът беше много мил, отговаряше на всичките ми въпроси и ентусиазирано представяше удивителните снимки…Накрая ме попита кои най-много са ми харесали и аз посочих 3. Всъщност и трите ми фаворита бяха на един и същи автор. Едната беше тази.

Whispering Winds of Change

Whispering Winds of Change

Бях много впечатлена. Разменихме няколко думи и ми подаде визитка.

Scott Reither

Scott Reither

О! Това беше авторът на фотографиите! Попитах дали е правена със специална технология. Обясни ми, че фотографът (под фотографията пишеше Scott Reither) наслагвал кадри от различни части на денонощието и ги е наслагвал един върху друг.

Ето още няколко… спират дъха! (Перфектни са за desktop-а.)
Sun Fire

Sun Fire

Scripps Pier in Fog

Scripps Pier in Fog

Тук има още красиви неща.

В галерия Bartram вече правят и мебели.

One response to “Арт галерия в Калифорния

  1. Благодаря ви за хубавите думи за моята галерия.Аз трябваше да затвори магазина, преди няколко години обаче имам един много хубав сайт за хората да търсят най-http://www.bartramgallery.com Беше много мило от твоя страна да се каже, такива хубави неща и това беше приятна изненада.Срещал съм се много американци, които обичаше галерията добре, защото аз живея в САЩ, но това е голям комплимент, когато можете да направите нещо, че друга страна може да се свърже с.Аз ви благодаря отново и аз като вашия блог.Google Translate, за да напиша това, така че се надявам, че е донякъде разбираема.Джеси Bartram Донован

Вашият коментар

