Как бихте похарчили 15 000 ? /АНКЕТА/

Да речем, че сега разполагате с 15 000 лв. Трябва да ги вложите в интериора на жилището си. Какво ще направите?

/Ако отговорът ви е ‘друго’, бихте ли уточнили какво е то? /

Благодаря ви, че гласувахте.

6 responses to “Как бихте похарчили 15 000 ? /АНКЕТА/

  1. Аз на секундата си сменям колата с почти нова. Парите са точно толкова :))))

  2. Бих харчила тези пари на порции:
    днес – за промяна на детската;
    утре -за дневната;
    след някое друго време – за спалнята……..
    /поредността е условна, мойе да е различна спрямо момента…./😉

  3. Тоня

    Аз отговорих с „Ще си купя мебели и аксесоари“, но първото с което ще се сдобия със сигурност ще е голяма люлка за терасата🙂

  4. А аз ще ти я подаря🙂

  5. Ако ги получа ей, така от нищото – тоест не съм вложила нито пот, нито кой знае какъв труд – половината отиват тук:

    http://www.save-darina.org/

    а с останалите бих си направила екскурзия до някоя страна

  6. Аз ще си купя 40 декара земя земеделска и 1 преносим компютър,който ми е много необходим.

Вашият коментар

