Ето какво направих аз (идеи за декорации)

Могат да се направят много и различни неща, за това домът ни да изглежда по-уютен, по-предразполагащ, по-наш. Лично аз смятам, че не са важни големите, тромави мебели, а малките детайли, които ги допълват. Важно е всеки да изрази своя почерк, за да се чувства добре когато се прибере след тежък ден.

Ето какво съм направила аз :

_dsc01257

Освен ароматните свещи, до леглото около тях съм подредил и малко бели речни камъчета, което прави обстановката по-„дзен“.  Същите могат да се използват и на дъното на стъкленица с цветя.

_dsc01267

Почти във всеки дом има такива шишета. Повечето хора ги използват за алкохол, но лично аз събирам безбройните найлонови торбички в него. Така освен, че не ми се пречкат, изглеждат доста добре. Когато шишето е с достатъчно дебело гърло се прибират и вадят доста лесно.

_dsc01280

Това е една „Тиква“, която си купих от магазин за сувенири. За мен тя е впечатляваща, защото е направена от стиропор и листа от царевица🙂

____dsc01268

В тези малки шишенца могат да се сложат най-разлини неща от кухнята – кафе, ориз, бобови зърна…. и какво ли още не. И най-хубавото е, че можем да съобразяваме тяхното съдържание с цветовете, които търсим в кухнята си.

_dsc01252_madonna-copy

Любимата ми закачалка. За да я виждам по-често, съм я сложила в спалнята и на нея държа шапки и чанти.

Освен това купувам фиби и шноли за моите пердета🙂. С тяхна помощ прибирам пердетата през деня и правя различни плисета. И още куп на пръв поглед „шантави“ неща.

А вие имате ли такива малки трикове. Споделете ги с нас.

……………………………………………

Направете запитване за безплатен идеен и работен

проект за интериор.

Научете повече

Вашият коментар

