12 новогодишни обещания. За интериора.

 

Според източните учения, най-успешният път към мечтите е когато вървим към тях стъпка по стъпка, малко по малко. За 2009 си пожелавам още по-хубав, топъл и модерен дом. За да го имам, обещавам:

House & Gardens

House & Gardens

1. Да науча повече. Ще си купя и прочета книга за дизайна през вековете, цветознание или древното изкуство например. Нещо истинско и автентично, което ще повиши самочувствието ми на декоратор и усъвършенства вкуса ми.

2. Да бъда ЕКО. Ще заменя поне една крушка с енергоспестяваща.

3. Интериорен фейслифтинг. Искам да кажа РЕ-дизайн, поне на една стая. За това ме запали Теменужка Захариева. ‘Редизайн’ означава да освежиш облика на едно помещение без да подменяш мебелите. Т.е. по-функционално и по-евтино. А и съм сигурна, че много ще се забавлявам.

 

4. Да чистя. Нямам предвид редовното прахосмукачка-прах-моп. Всички малки вещи, които са отрупали мебелите и рафтчетата, събират прах и разсейват вниманието от хубавите ми картини, завеси и мокет, ще заминат в боклука или ще скрия в кутии.

 

5. Да се доверя на фенг шуй. Ще направя поне една консултация с професионалист.

 

6. Да индивидуализирам. Мястото, където се прибирам всяка вечер, се нуждае от личния ми почерк. Искам гостите ми през Новата година да ми завидят, поне скришом.

 

7. Да не бъда демоде. Ще следвам тенденциите за 2009.

 

8. Да пътувам. Поне веднъж ще напусна родината, за да се вдъхновя и да донеса нещо ново У ДОМА.

 

9. Да се уча от звездите. Ще продължавам да следя домовете, които правят и си купуват богатите знаменитости.

 

10. Да добавя поне още едно огледало. Може да е с декорации… или пък да е част от витраж

 

11. Да си направя кът ‘домашен офис’. Страшно е модерно и полезно да работиш от вкъщи.

 

12. Да ………… .

Ти какво ще поставиш на №12 ?

 

 

Вашият коментар

